fredag 18 november 2011

Tävling hos Scrappaloss

Scrappaloss har en tävling i samarbete med Pagoni.se där man skulle inspireras av deras hemsida. Jag fick en idé direkt, men skapade inget förrens nu i sista sekunden. Jag inspirerades nämligen av layouten på sidan som är indelad i olika rutor. Eftersom jag var lite stressad så blev den inte så bra som jag hade tänkt mig och tyvärr syns inte titeln som jag skrev på Dymomaskin, men det står Ella på Alfies dopfest 10 juli 2011.
Fotot på layouten blev inte det bästa när jag var tvungen att ta det i mörkret men, men. Cardstocket är ljusgrönt.

1 kommentar:

Päivi sa...

Ja det är inte lätt att fota nu när det är så mörkt på kvällarna :) Hur som helst, en härlig layout!

Kul att du vill vara med och tävla med oss på ScrappaLoss!!!

Trevlig helg!
Päivi - DT ScrappaLoss