söndag 25 december 2011

Lucka nummer 23 och 24

Idag har jag gjort de två sista bidragen till Scrapdrakens tävling. Den 23: e skulle man göra en LO, kort eller alter, men man fick bara använda färgerna röd, vit, svart och brun. Jag gjorde en LO till mitt/mina dagliga foton i december som jag tar. Jag valde den 10 december för då hade jag så passande kort. Mannen på LO'n är Peter Johansson då jag fick ta ett kort på honom efter att ha lyssnat på hans och hans kusin Matildas julkonsert. De sjunger jättebra och Peter var jättetrevlig.

The 23rd you should make an LO, card or alter using the colours red, white, brown and black in Scrapdrakens compition. The man in my LO is a famous and really good singer called Peter Johansson. I got to take his picture after we had seen his and his cousins Christmas concert.




Igår hos Scrapdraken skulle man göra ett kort eller LO och man var tvungen att ha med minst en cirkel. Till och med min klänning har cirklar på sig:) God Jul önskar jag er som läser detta!

Yesterday you should also make a card or LO but you had to use a circle in Scrapdrakens compition. I visited a friend of mine and it's her baby I am holding. Merry Christmas to all of you reading this!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefina LOs :-)
/Maria
Scrapdraken

Annelie sa...

Jättefina LO´s!
Undrar om vi var på samma konsert tro... mamma, syrran & jag var på kvällen den 10:e :)
Nu blev jag ju nyfiken på vad mamma hade skickat för kort till dina föräldrar, snart dags att hon skaffar blogg hon med :)
Ska absolut hälsa henne det du sa!
Ha en fortsatt trevlig julhelg!