fredag 20 juli 2012

Found an old photo

Yesterday it was another compition on Facebook in a group that I am a member of. This time we should make something out of some words, and I used the words tutti-frutti, mask, stamp, dream, turqoise and guys. I found this old photo from 1994 of my dad and brother in a restaurant in USA.
I am also entering this LO in a compition on Simon Says Stamp and Show because their challenge this week is no rules. The papers I have used are Happy Summer from EP.

Igår kväll var det dags igen för en utmaning på Facebook i en grupp jag är med i. Den här gången skulle vi skapa nåt efter ord, jag valde orden tutti-frutti, mask, stämpel, turkos, dröm och killar.
Hittade det här gamla fotot från 1994 på min pappa och bror på en restaurang i USA. Jag tävlar också med den här layouten hos Simon Says Stamp and Show för den här gången är reglerna, inga regler. De flesta mönstrade papper jag använt kommer från Hello Summer av EP.


1 kommentar:

Sandra sa...

This layout is beautiful! Love all the little details. And that dear lizzy jar stamp is so cute! Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp and Show. Hugs, Sandra