lördag 28 september 2013

Viljas nya vagn

Cili in papers har börjat med månadstävlingar på deras blogg och nu i september går utmaningen ut på att skapa en LO efter en skiss och om nåt nytt eftersom de flyttat in i nya lokaler. Jag skrev ut några härliga foton på min dotter Vilja och hennes morfar när de sätter ihop hennes nya Rågskog vagn från IKEA.  Jag har bara skrivit journaling med blyerts ännu men kommer att fylla i den med en svart penna senare. Jag försökte få allt rakt men som vanligt insåg jag att jag fick den smala remsan sned och så även titeln, typiskt mig. Papper och dekorationer kommer från olika SC kit.

Cili in Papers has a challenge now on their blog to create a LO from a sketch and about something new. I did this LO about my daughter Vilja and her new cart" Råskog" from IKEA. I used papers and decos from old SC kits.


5 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Snygg! Tycker det är så härligt rent och "krispigt" med vit CS och mönstrade papper och dekorationer i klara färger. :)

Sockergrynet sa...

Tack för ditt fina bidrag och lycka till i vår tävling! :)

Titti sa...

Egen råskog och hon kan fylla på och ha mycket skoj med den, lyckan är total. Snygg Lo. Kram Titti

Candy C sa...

Cissi...such a sweet layout. Love your design. I also love your coin envelope and card from your previous post. Such a cute idea. <3 Candy

Camilla sa...

Klart V ska ha en egen vagn! Jag passade på och köpte en till när de hade satt ner dom i pris.Skulle lätt kunna ha ännu fler,älskar dom!!

KRAM!!