tisdag 12 november 2013

Ett annorlunda julkort

Creativica har en tävling nu i november där man ska göra ett julkort med stämplar som inte är julstämplar. Jag har använt mig av mitt november kortkit från Simon Says Stamp när jag gjorde det här kortet. Hjärtanen är embossade med clear embossingpulver och sen med hjälp av en mask har jag gjort cirklarna med distress ink ( julfärgerna).

The shop Creativica has a challenge now in November to make a card with non traditional Christmas stamps. I made this card from the November card kit from Simon Says Stamp. I embossed the hearts with clear embossing powder and then I made the colored circles by using a mask and distress inks ( the Christmas edition).


 Inside I stamped this and added the "AT".


2 kommentarer:

Anki sa...

Snyggt! Hjärtan funkar alltid och särskilt till jul. Låter som en rolig teknik att testa. Gillar att du upprepat motivet med flera färger också. Just nu kikar vi i teamet runt på era bidrag och röstar.
Hälsningar från Anki som är tävlingsvärdinna på Creativica

Anonym sa...

Härliga hjärtan, håller med Anki :-) Tack för att du är med och tävlar hos oss på Creativica! Kramiz Kada