fredag 11 februari 2011

Mitt första tävlingsbidrag!

Jag är med och tävlar med en scrapbooking layout som jag gjorde igår kväll. Ni kan se den här nedan. Det är butiken Designat som anordnar tävlingen. Den pågår till den 28 feb så än finns det chans att vara med och tävla om fina priser.

På tal om tävlingar fick jag en liten present skickad till mig idag från en annan scrapbutik i Linköping, nämligen Scrapbutiken. Av det jag fick ska jag skapa en layout eller ett kort och vara med i en tävling. När jag såg sakerna i brevet fick jag massor med ideér och min skaparlusta kom fram.


På den lilla lappen under fotot står det "How wonderful life is when you´re in the world". Hörde sången Your Song av Elton John och blev inspirerad och jag tyckte att den meningen passade så bra här. Tyvärr blev inte färgerna så bra på fotot men, men.

Inga kommentarer: