söndag 24 april 2011

Ännu en tävling

Det pågår ett cyber crop på Scrappiz.se också och här är några bidrag till deras utmaningar.

Den första utmaningen jag gjorde var en färgkombo. Man ska använda sig av färgerna i Molly scrapbookings logga. Vilja hade kommit hem med en fin målning i precis de färgerna förutom rött så då använde jag en röd bakgrund. Sen så fick jag också in i texten att hon älskar att rita och att hon lärde sig säga rita nu i april. Många minnen sparade samtidigt, riktigt stolt över det.



Sen gjorde jag ett bidrag till Designats deltävling där man ska följa en skiss och motbevisa tesen gultt är fult. Vad passar bättre då än en söt Ella i en snövitsklänning.


Sen gjorde jag ett kort som skulle vara monokromatiskt=allt i samma färg, men olika nyanser. Så jag gjorde detta kort. Den innersta blomman ärr ljust turkos, det kanske inte syns så bra på bilden.



Inga kommentarer: