fredag 5 augusti 2011

Flera LO

Idag har jag gjort två layouter och igår gjorde jag en. Tänkte visa den jag gjorde igår. Även den gjorde jag med Mollys augustikit som jag hämtade i onsdags kväll på Ica (posten). Trodde ärligt inte att jag skulle gilla papprena men de var härligt färgglada och har lyckats få mig kreativ. Jag tycker det är bra få kit för då får man papper och dekorationer man aldrig skulle valt själv men som kanske passar en jättebra. Papprena var inte så där fina heller att man inte vågade sätta saxen i dem, det kanske hjälpte också:)

Jag använde mig av samma skiss både till den här layouten och till den förra jag visade, det kanske syns. Tyckte den var så rolig att göra och fick mig att använda flera olika papper. Tycker ni mina tjejer ser ut som systrar på de här korten? Det tycker inte jag fast jag lovar att de är 100% systrar, så blir det när den ena liknar sin pappa och den andra sin mamma:)
Titel lyder: Samma body på två systrar. Ville inte ha för mycket dekorationer då jag tyckte papprena var  tillräckligt mönstrade i sig.

1 kommentar:

Lola sa...

Tack för titten i min blogg. Jag är en kit galen. Har samlat på mig en del från paper wishes i USA, får nu även kit från Scraplagret.
Kram Carola