tisdag 30 augusti 2011

Scrapträff i Scrapbutiken

I lördags var jag och några andra tjejer på en liten mini scrapträff i Scrapbutiken. Jag tycker att det är så roligt att träffa andra scrappare och ännu bättre är det när man sitter i en butik och kan låna alla deras maskiner m.m. Vi fick bl.a prova på öljetter och jag insåg vad bra dem är så nu måste jag spara pengar till det också. Vi hade en väldigt trevlig men varm dag iallafall! Köpte bl.a. ett av deras kit som man kan köpa. De har flera stycken och i olika prisklasser. Jag köpte ett med mycket guld i. För att se vad som finns i mitt kit kan ni kolla här. Jag  har tänkt att skapa lite med sakerna i kitet sen så då får ni se mer.

Om ni vill åka på scrapträff så ska Scrapbutiken ha en till (större) i november och då kommer det vara i en annan lokal och med tre butiker. Den ska jag försöka åka på också.

Träffade en tjej på scrapträffen som är från samma lilla by som jag och hur stor chans är det egentligen! Vi kände inte varandra innan, vi trodde båda att vi var ensamma scrappare här i Klockrike men så var det ju inte. Så kul!!

Jag har scrappat massor men det har varit så dåligt ljus idag så jag har inte tagit några kort de kommer imorgon. Jag ska nämligen sälja mina kort på en marknad så jag gör massor av kort just nu.

Mitt veckans skiss bidrag blev utvalt som ett av de bästa bidragen de fått in, man tackar!

Inga kommentarer: