fredag 9 september 2011

Bidrag till Designats CC

Här kommer ytterligare ett bidrag till Designats CC. Till den här deltävlingen som kallas kombinationen ska man ha med en massa olika saker. Dessa är: mist, spets, något sytt, pearlmaker, titel med olika fonter och med pearlmaker på titeln. Eftersom jag inte ägde nån mist så var jag nere hos Camilla på Designat och köpte en häromdagen. Tyckte det blev riktigt bra för att vara första gången jag använde en mist.
Kortet är taget strax efter att vi fick hem Vilja från sjukhuset sommaren 2009.


  Och sen tyckte blogger att den skulle vända på det här kortet, men här ser ni titeln med olika fonter och pearlmaker på de gröna bokstäverna och prickarna på ö i söt. Man ser även att jag använt pearlmaker i hörnet på dett ena mönstrade pappret. V i Vilja är sytt för hand (första gången jag syr på en LO).


Här är en närbild  på kanppen och nyckeln som ska symbolisera att hon har en nyckel till mitt hjärta.

Inga kommentarer: