lördag 25 februari 2012

100% Norrs utmaning # 40

När tjejerna lekte passade jag på att göra en LO med Viljas dagisfoton. Visst är dem fina, ser mer ut som studiobilder. Den här layouten tog inte lång tid men vem har sagt att det måste ta lång tid att scrappa. Pappret kommer från Crate.
Liftade LO'n efter en LO hos 100 % Norr, men jag är inte med och tävlar eftersom jag inte bor uppe i norr.

Made a LO when the girls where playing. The paper is from Crate and this LO is made after a LO at 100 % Norr's that I can't compete in since I don't live up north.

2 kommentarer:

Malin sa...

Kul att du vill delta i vår utmaning. Själv tycker jag det är svårt att scrappa förskole-/skolfoton, men denna lift är som gjord för det! Nog är hon söt alltid, din Vilja.

Lola sa...

Tack för kommentaren i min blogg.
Brukar vara inne hos dig och titta på allt fint du gör.