måndag 13 februari 2012

LO efter tisdagsskiss v.6

Igår var jag och några av mina scrappkompisar och scrappade i Motala. Jag hann göra två LO'n och ett kort på ca 3 timmar. Bra jobbat för att vara mig men jag hade tagit med mig skisser att följa och några kit och det gör att det brukar lossna för mig. Den första layouten jag visar är den jag gjorde efter tisdagsskissen hos Magda i vecka 6. Alla mönstrade är papper från Crate.

Ysterday some of my friends and I went to Motala to do some scrapbooking. I managed to do two layouts and one card in about three hours. The first one I will show you is made from a sketch at Magdas scrapbooking. All the patterned paper comes from Crate. The titel says curious.

1 kommentar:

Katja/MezzaNotte sa...

Vilken söt LO du ahr fått till av min skiss!

Såå kul att se!
Kram Katja