onsdag 15 februari 2012

Saknar Viljas leende

Då min minsta dotter fått lunginflammation och ligger inlagd på sjukhuset så har jag inte tid att skapa nåt nytt på ett tag så det kommer nog vara lite tyst här i bloggen. Min äldsta dotter saknar henne så mycket att hon sover med ett fotografi av V i sängen. Jag hoppas att hon snart är på benen igen och att åter ler så här mot mig.
My youngest daughter got the pneumonia and is in the hospital right now so I want be able to create something so it will be a bit quite her on the blog. My oldest daughter miss her so much so she sleps with a photo of V in bed. I hope she will be better soon and will smile like this at me again soon.

2 kommentarer:

Titti sa...

Vilken fin LO. Hoppas att dottern blir frisk och får komma hem igen, snart.Klart hon saknar er alla otroligt. Kram Titti

Outi sa...

Så tråkigt att lillan är så sjuk att hon blivit inlagd. Hoppas hon kryar på sig snabbt!
Kram, Outi

PS. Kul att du vill vara med på min bloggcandy.