måndag 13 februari 2012

Scrapgalens feb tävling

Scrapgalen har en rolig tävling den här månaden som innebär att man ska lyfta fram sig själv och göra en LO eller ett minialbum om saker man själv är bra på. Jag valde att göra ett minialbum eftersom jag aldrig gjort ett förut tyckte jag det var dags att göra ett. Mina jag är bra på är: att vara mamma, att baka, att vara bibliotekarie, att laga mat och att läsa högt för mina barn.
Scrapgalen have a fun compition in february. You should make a minialbum or a LO about what you are good at. I made a minalbum.


2 kommentarer:

Titti sa...

Fint kort och hoppas du kommer långt i tävlngen, håller tummarna. Kram Titti

Ulrika sa...

Hej Cissi! Först nu upptäckte vi på Scrapgalen att länken du lagt in via inlinkz inte går hit till din blogg, utan till själva utmaningsinlägget i Scrapgalen-bloggen! Men genom lite detektivarbete på Google så hittade jag din blogg och ditt bidrag! Jag ska kopiera länken till detta bidrag och visa för mina dt-kollegor så att du är med i omröstningen! /DT Ulrika