torsdag 22 mars 2012

Du är helt fantastisk

Jag vill vara jätteduktig på att färglägga med mina copics men det är jag inte. Har gått kurs, kollat på youtube och övat men det blir inte alls lika fint som de på youtube. Jag får nog öva mer:)
Har i alla fall färglagt en Kenny K stämpel och använt en textstämpel från Skogstokiga till Lilla07ans korttävling.  Man skulle göra ett kort med annorlunda hälsning så jag valde en av mina favorit stämplar " Du är helt fantastisk". Papper från Lillybee design.

I want to be able to colour better but I have realised I must practise much more. I have coloured a stamp from Kenny K and used another stamp wich translates to You are awesome. I am entering this card in Lilla 07an's compition.

1 kommentar:

Lilla07an sa...

Vad roligt att du vill vara med i min utmaning. En härlig hälsning. Tänk vad glad man skulle bli för ett sånt kort. Jag är ingen höjdare på färgläggning heller men jag tycker du lyckats rätt bra ;) Det är nog som du säger... övning, övning...