torsdag 3 maj 2012

Lite smått och gott

Så här satt mina tjejer och tittade på Tv igår kväll. Visst är de söta!
My girls where sitting like this watching TV last night. They are so cute!


 Sen tänkte jag visa ett projekt jag håller på med. Det ska bli ett minialbum. Om jag orkar åka till min vän Patricia ikväll så ska jag binda in det eller vad det heter. Var otroligt trött och svimmade nästan på kvällen igår så vi får se hur jag mår ikväll. Papprena kommer från Crate.
Then I will show you a project I am working on. It's going to be a minialbum. Papers from Crate.


Then I will show you a LO I did last Saturday at the crop. The papers are from Bildmålarna. The titel is a part of Rhianna's song Umbrella. It says Under my umbrella, Ella, Ella and I thought it was very smart of me to  come up with it since my daughters name is Ella.


Inga kommentarer: