onsdag 4 juli 2012

Step by step LO

Igår gjorde jag en LO efter den här beskrivningen av Shimelle inne på UK Scrappers. Hade velat använda de här korten länge men visste inte hur och nu fick jag äntligen användning för dom. Pappren kommer från Echo Park och även de flesta av die cutsen. Min titel (tractor pushing) blev lite liten men jag kom inte på var jag skulle sätta större bokstäver bland alla dekorationer.

Yesterday I did this LO after Shimelle's step by step tutorial at UK Scrappers, you can find it here. I wanted to use this set of photos for a long time so I am s glad I finally found a way to use them. The patterned papers and most of the die cuts comes from Echo Park. The titel ( tractor pushing) is a bit little but I didn't know where to put larger letters among the embelishments.


Inga kommentarer: