måndag 20 augusti 2012

Hittekatten

Förra året dök det upp en katt hos min mamma och pappa som fick mat. Hon tyckte så mycket om mina föräldrar att hon bosatte sig på deras altan. Tyvärr är min bror allergisk mot katter så de kunde inte behålla henne utan hon fick sen plats på Slaka djurhem, och det tog nog inte lång stund innan hon fick en ny familj för hon var så snäll och go. Igår gjorde jag en LO om henne. Jag använde papper från October Afternoon och deras Sasparilla kollektion.
Glömde att säga att jag använde mig av den här skissen hos Veckans skiss.

Last year a cat showed up at my mum and dad's house and she decided to stay and lived on their porch. Sadly they couldn't keep her because my brother is allergic to cats so they took her to a animal shelter. She was a really nice cat so I don't think it took long before she had a new home. Yesterday I did a LO about her. I used papers from October Afternoon and the Sasparilla collection.


1 kommentar:

Ulrika sa...

De där layouten var ju perfekt till temat att scrappa om husdjur!! Jättefin kompostition!
Haha, tack för kul kommentar i min blogg! Men jag har aldrig tänkt på att man skulle kunna slinta med tunga och säga fel... Så att Gällnö blev till Gnällö... Vad dålig fantasi man har ibland! Hihi!!