tisdag 14 augusti 2012

Pysseldags tävling

Jag gjorde den här layouten i lördags på pysselträffen. Den är efter skiss tävlingen den här månaden hos Pysseldags. Använde en fjäril punch som jag lånade av Malin (tack för lånet, satte inte dit så många ändå). Använt mig av papper och en dekorationer från ett äldre Molly kit. Löven fick jag i vinst när jag hade turen att vinna fb tävlingen senast, fina tycker jag!

Made this LO at the scrapmeeting on Saturday. It's after this weeks sketch over at Pysseldags. Used a butterfly punch that I borrowed from Malin (thank you). The leaves was part of the things I got when I won the compition at Facebook.


3 kommentarer:

onkis sa...

Vilken härlig LO.
Lycka till i tävlingen.
Må gott!

Rosa A sa...

så härligt med en LO tolkning av skissen! Jättefin!
Kul att du vill vara med i tävlingen!
Kram Rosa

Anonym sa...

Fin LO. Lycka till.