söndag 16 september 2012

Mini album med OA's Cake Walk

Det har varit lite tyst i min blogg på sista tiden och det är för att jag den här sista veckan har haft ett stort projekt. Jag har nämligen gjort ett mini album till min brorsdotter som fyller ett år imorgon. Jag använde mig av papper från October Afternoon och Cake Walk. Jag använde mig mest av papper från deras 8*8 paper pad. Jag varnar er för många bilder.

It has been quit in my blog lately and it's because I have been doing a mini album for my niece's birthday. I used October Afternoon's paper collection Cake Walk and their 8*8 paper pad . I am warning you for loads of pictures.


The coverpage, I cut out the word Party and the little racoon.
 A library pocket page that I found a tutorial of on youtube.


A waterfall flip book, you can find the tutorial on youtube here.
 On the page above I will put a photo of the birthday girl from today's birthday party.


The last page. The album is made of chipboard and cardstock pieces in the size 8*8 inches.

Inga kommentarer: