onsdag 26 september 2012

Say yes to the dress

För nån vecka sen var det en tävling på FB där man skulle skapa nåt om sig själv med journaling på och efter orden Listen to your heart. Jag gjorde en LO om min brudklänning och om hur jag lyssnade till mitt hjärta när jag valde den. Kan ni se på bilderna att jag var gravid i vecka 22 när jag gifte mig? Hon i brudklänningsaffären beställde en klänning i en stor storlek eftersom vi inte visste hur stor jag skulle bli, men fick sy in den så mycket att den var 36 upptill och 38 nertill. Tittar mycket på TV nu på dagarna och ett av mina favorit program heter Say yes to the dress ( blivande brudar ska säga ja det här är rätt brudklänning) så titeln och inspirationen kommer därifrån.

A week ago there was a compition on FB in which we had to make something about our self and had to be inspired by the sentence "Listen to your heart". I made a LO about my wedding dress and how I was able to get the one I loved eventhough I was five month pregnant when I got married to my David. I was inspired by the TV program called Say yes to the dress, in which brides to be are buying their weddingdress in a big bridal store in NY.

Sorry for the bad quality of the photo.

  


 




Inga kommentarer: