torsdag 20 september 2012

Scraplift

När jag skulle börja skapa nåt igår av mitt alldeles nya Studio Calico kit blev jag lite överväldigad och visste inte var jag skulle börja, så jag valde att lifta en av deras designers som redan hade skapat med kitet. Jag valde att lifta en av mina favorit scrappare nämligen Amy Tan. Så här såg layouten ut som hon gjort.

When I was going to create something yesterday from my new Studio Calico kit I got a bit overwhelmed, so I lifted one of their designers that had already made layouts from the kit. I lifted one of my favourites, Amy Tan. And this is how her LO turned out.

Schomebody

Och så här blev min layout. And this is how my LO turned out.

 Jag hade dock ett problem med layouten, jag vet inte var jag ska skriva min journaling, tycker ni att jag kan skriva den i den högra rutan ovanför det högra fotot?

Inga kommentarer: