fredag 12 oktober 2012

En LO på en timma

Igår kväll på SS var det en utmaning som heter En timma, en utmaning. Man skulle göra nåt där årets fyra årstider på något sätt fanns representerade. Jag valde att göra en LO om Lisas utveckling det senaste året, och valde ut en bild från varje årstid på henne. Det som tog tid var att jag var tvungen att skriva ut bilderna först också innan jag kunde börja. I bakgrunden hade jag färgat med distresser på en träd stencil jag köpt på Panduro. Det var stressigt och jag hann inte dekorera nåt men jag hann skicka in bidraget i tid. Insåg att jag skrev datumet fel på en bild i stressen ( hade vänt på siffrorna).

Last night there was a challenge on SS to create a LO or a card within one hour. The theme was the four seasons. I made a LO about my brother's daughter Lisa. I used photos of her from Christmas/Winter, Spring, Summer and Fall.


Inga kommentarer: