söndag 7 oktober 2012

Höstvackra löv som dansar i vinden

Det pågår en utmaning på Fb där man ska gå ut och andas frisk luft och inspireras av ordet Luft. Jag tänkte ta min elmoped och ta lite vackra foton här i Klockrike, men jag kom inte så långt då det inte fanns mycket kraft kvar i mopedens batteri. Hittade dock ett träd med vackra löv nästan precis utanför huset:) Har återigen använt mig av kitet från förra året från Molly scrapbooking som tyvärr inte går att köpa längre men hon har ju nya kit hela tiden. Jag har utgått från en skiss som Ulrika W gjort för Swe Scrapbook. Jag har använt en mask från Panduro som jag mistat i grönt och gult.

There is a challenge at Facebook right now and you had to go outside and breath some fresh air and be inspired by the word air. I went after this sketch at Swe Scrapbook.


1 kommentar:

Annelie sa...

En härlig höst-LO! :)