måndag 22 oktober 2012

Veckans skiss, vecka 42

Igår satt jag och två andra vänner och påbörjade våra julkort ( fast jag har ju gjort några innan). Tyvärr kom jag inte så långt men några kortbaser hann jag med. Idag tog jag paus från julkorten och gjorde en LO efter en skiss hos Veckans skiss. Längst upp under vimplarna stämplade jag ringar med en stämpel från Gummiapan som jag inte använt förut. Pappren kommer från Echo Park ( var bara tvungen att använda dem till det här fotot.) Fotot får mig att längta tillbaka till Öland och de sköna veckorna vi hade där när Vilja var liten. Nu är hon en stor tjej enligt sig själv.

Yesterday I was home at a friend and we made Christmas cards but I didn't come so far. Today I took a rest from them and made a LO instead after this weeks sketch at Veckans skiss. I used a cute rubberstamp from Gummiapan underneath my banners. The photo makes me miss thoose wonderful weeks we had in Öland two years ago when Vilja was still a baby. Now she is a big girl according to herself.


6 kommentarer:

Charlotte sa...

Så fine sommer papir du har brugt og fine, fine farver. Sødt billede og flot løsning af skitsen.
Tak for dit bidrag til VS.

Tanja sa...

Åh, vad fina papper du använt. Kreativ lösning. Tack för att du hänger på Veckans skiss.

allram/ Jenni sa...

Så somrig LO du gjort. Gillar verkligen ditt härliga färgval. Tack för ditt fina bidrag till VS.

Marja Seidemo sa...

Åh va snyggt, fotot passar perfekt med papprena. Tack för ditt bidrag till oss:-)

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Härligt somrig LO som jag blir glad av att titta på! Vilken sötnos!
Tack för ditt bidrag till VS!
/DT-Jeanette

Anonym sa...

Vad bra du har fått till det med färgerna, jättefint! Tack för ditt bidrag till oss denna vecka/J*