tisdag 20 november 2012

Jultraditioner

Igår gjorde jag den här layoten efter Glitter Girls challenge 046. Den gick ut på att använda sig av icke julpapper/dekorationer för att göra en LO om julen. Jag grävde fram några passande papper i rött, grönt och guld från Basic Grey, och MME. Guldstjärnorna fanns med i mitt Studio Calico kit. Det enda på min LO som kommer från en julserie är ordet Christmas som är en rub on från BoBunny. Min LO handlar om att vi har som jultradition att lägga minst ett pussel med många bitar.

Yesterday I made this LO for a Challenge at Two Peas by Glitter Girl. Her challenge to us was to make a LO about Christmas using papers/decorations that didn't come from a Christmas line. I used old papers from MME, Basic Grey, and the only thing that came from a christmas line in my LO is the word Christmas.


A close up on the December tag that I cut out from a sheet of paper that had all months on it and it came from Crate.

Inga kommentarer: