fredag 30 november 2012

Minialbum och grattis kort

Idag har jag påbörjat en adventskalender av tändsticksaskar men jag hade tappat ett paket askar i min pappas bil och när jag åkte för att köpa fler glömde jag bort att köpa dem så jag har bara gjort halva än så länge. Därför får jag visa er ett minialbum och grattis kort som jag gjorde för et tag sedan till min kusins lilla son. Jag har använt Cake Walk från October Afternoon. Det blev väldigt likt det jag gjorde till min brorsdotter för ett tag sedan.

I made a minialbum and a Birthday card for my cousin's son awhile ago. I made it of the Cake Walk collection from October Afternoon.

 The birthday card.
 The cover of the mini album.



 A page made of an envelope, that has a tag in it.


And the back.

1 kommentar:

Unknown sa...

Å så fint ! Helt underbart ju <3