lördag 29 december 2012

Beställningskort

Ja ni i torsdags kväll började mitt hjärta rusa vilket medförde att jag svimmade rakt på golvet och sen fick jag en stöt av min pacemaker så hjärtat hoppade i rätt takt igen, Allt var över på 1-2 minuter men vilken chock jag fick när jag vaknade och tjejerna var jätteoroliga eftersom de var ensamma hemma med mig. Fick ringa grannen som kom direkt och hjälpte mig ringa sjukhuset och ambulans. Det var fullt både på akuten och hjärtavdelningarna men jag fick en plats till slut. De röntgade skallen på mig också eftersom det ömmade vid tinningen och jag var lätt förvirrad. Nu vet jag att pacemakern fungerar i alla fall:) Tycker det är dags att jag får ett nytt hjärta snart ( har väntat i ett år nu). Försöker att inte oroa mig för att det ska hända igen för det är det ingen som vet om det kommer att göra, men det är lättare sagt än gjort.

Är väldigt öm och stel i nacken men scrappa ville jag göra idag, så jag gjorde ett kort som jag fått beställning på för ett tag sen. Det ska vara till en man som fyller 40. Jag gjorde faktiskt två så hon kan välja men det andra visar jag imorgon. Det här kortet blev jag inspirerad av Jennifer McGuire att göra. Ni får ursäkta fotokvaliten men jag tog dem nu på kvällen. Rosorna fick jag av min snälla granne igår. Stämpeln kommer från K-design. Använde mina spillbitar till ljusen och målade lågorna med mina Copics.

Made a card today eventhough I am a bit stiff in my neck after pasting out the other day and landing on the floor. I was inspired by Jennifer McGuire when I did this card. Sorry for the bad photos.



1 kommentar:

Snowflake64 sa...

hoppas du känner dig bättre, har själv farit ut och in därifrån och ska dit igen nästa vecka.pust....
Kortet till 40 åringen är jättefint så han blir nog glad för den. Kram Titti