måndag 31 december 2012

Busfrö

Scrapbruket hade en tävling nu i december som går ut idag. Jag ville inte missa att vara med så idag gjorde jag en LO till deras tävling. Man skulle bli inspirerad av en blombukett i färgerna rött, grönt och guld. Jag har inget jultema på min LO men har använt mig av färgerna. Guldet i form av små mistprickar. Tyckte fotot passade så bra då Ella har på sig en röd haklapp. Pappren kommer från Cosmo Cricket. Jag har utgått efter den här sketchen som Ulrika W gjort. Stämpeln jag använt kommer från Gummiapan.

Scrapbruket has a challenge that runs out tonight. I made this LO for it. You had to be inspired by a bouquet of flowers that had red, green and gold in it. The gold in my LO is the dots that I made with Heidi Swapp's gold mist. I have used a sketch made by Ulrika that you can find here. The papers comes from Cosmo Cricket.


1 kommentar:

Ulrika sa...

Åh vad skoj att se! Jag känner igen min skiss, så det har du tolkat bra! :-))
Sött foto och jättefin layout!
Gott nytt år!
Kram!