tisdag 4 december 2012

DD - 4 dec: värme

Dagens ord hos AOS är värme. Kan ju inte säga att det är varmt ute just nu. I morse hade vi -10 C och det snöade massor. Jag som alltid fryser är ju nästan alltid invirad i en filt när jag sitter i soffan och igår eldade vi i kaminen. Varm choklad, te eller kaffe kan ju också värma en när man kommit in från kylan så det utgick jag ifrån när jag gjorde dagens sida i mitt DD album. På baksidan skrev jag min journaling på ett hårdare papper från en av October Afternoons förpackningar.

Todays word at AOS is warmth. When I woke up today it was -10 C and snowing. It snowed all day so when I had to pick up the girls I had to take away  a lot of snow from the car. To warm up when I got home again I made myself a cup of tea. So something hot to drink to warm up was the idea of my page today. On the back I wrote my journaling on a piece of packaging from OA.



1 kommentar:

Päivi sa...

Ja man kakao är ju perfekt när man fryser :) Härligt färgglad sida!

Igår hade vi -20 men idag "bara" -15 :)