måndag 17 december 2012

I lördags var jag och scrappade hemma hos Kattiz som hade premiär för sin nya lokal, som ligger i källaren i hennes hus. Jättefint har hon det, och jättekul hade vi 8 kvinnor som var där och scrappade också. Fast jag var väldigt trött när jag kom hem och idag har jag åkt på en dunderförkylning. De andra kvinnorna gjorde mest julkort men jag gjorde en LO faktiskt av den här sketchen hos Sketchabilities. Jag använde mig av mitt december kit från NoelMignon.

Last Saturday I was home at a friend and scrapped all day. She has turned her basement into a big scrapbooking room where she also has her buisness. We where 8 of us and we had so much fun! The others made mostly Christmas card but I managed to do one LO from this sketch at Sketchabilities. I used my December kit from NoelMignon.



1 kommentar:

Camilla sa...

Så vacker layout du gjorde! Fint med vimplarna!

Låter som ni hade det roligt hos Kattiz!

Hoppas du kryar på dig,vore mysigt att ses innan jul. Här är min Emelie sjuk med en rejäl förkylning med,kom inatt,sambon är med krasslig men han åkte och jobbade ändå :-)

KRAM