fredag 7 december 2012

Veckans skiss, vecka 49

Igår kväll satte jag min ner för att scrappa lite och när jag började göra den här layouten såg den helt annorlunda ut i mitt huvud, och sen blev det nåt helt annat av det. Jag har bara använt ett mönstrat papper som bakgrundspapper och dekorationer ( vilket är ovanligt för mig). När jag såg den röda fransiga biten tyg kändes den väldigt mycket dop så den fick komma med på den här layouten trots att jag fått den i ett julkit ( och under den skymtar det jag försökt täcka över). Layouten är gjord efter en skiss hos Veckans skiss som ser ut så här. Jag har använt min nya guldfärgade mist från Heidi Swapp och den är helt underbar!

This LO turned out very different from what I first thought. I have mad it after this weeks sketch at Veckans skiss. I used a gold mist from Heidi Swapp and it´s just wonderful.


5 kommentarer:

Gabriella sa...

Less is more.. ibland. Jättefint fransigt tyg, och guldet gjorde verkligen sitt!!

Tack för ditt bidrag efter min skiss.

Charlotte sa...

Et nydeligt layout. Flot med det røde stykke stof og guldmisten er super flot. Tak for dit bidrag til VS.

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Fin LO! Guldmisten blev superfin!Rött och guld är sååå fint tillsammans!Vi på VS tackar för ditt bidrag!/Jeanette

Veckans Skiss sa...

Fiffigt med tyget, passar perfekt ju! Jättefin LO, tack för att du hänger på igen :-)
//Marja

Tanja sa...

Snygg och ren LO.Gillar franstyget. Tack för ditt bidrag!