söndag 30 december 2012

What a beautiful day

Mollys scrapbooking har en cybercrop som pågår nu och tills den 13 jan. I en av deltävlingarna ska man göra en LO efter en skiss. Jag valde att använda två foton som jag tog nyligen här i Klockrike en vacker förmiddag. Jag har använt mig av mitt December kit från NoelMignon. Så här ser skissen ut.

Mollys scrapbooking has a cc right now that runs until the 13 of Jan. In one of the challenges you had to create a LO after a sketch and since I love sketches I started with that one. I have used my December kit from NoelMignon. I have used photos that I took a beautiful December day here in Klockrike where I live.



2 kommentarer:

Annelie sa...

Ja oj vad produktiv du har varit, så mycket fint & den här LO'n gillade jag massor, så vackra foton, de framhävs verkligen mot det röda!
Hoppas nacken känns bättre nu!
Gott Nytt År!!

Jonna sa...

Jättefin layout!! Tack för att du ville vara med och skapa efter min skiss! :)