tisdag 22 januari 2013

Ett gnistrande bidrag

Hobbyworld har en tävling just nu där man ska skapa ett gnistrande och glimmrande alster. Jag tyckte det var passande att använda ett foto av ett gnistrande frosttäckt träd till den här layouten. Jag har använt en skiss som Ulrika gjort som ni kan hitta här. Jag använde den silverfärgade distress stainsen, och jag gjorde som Timpan jag tog av locket och sög upp med min mist dropper lite som jag stänkte ut på layouten. Annars har jag använt mig av papper och dekorationer från mitt Noel Mignon kit från december.

Hobbyworld has a challenge right now to make something that sparkles and glimmers. I used a sketch from Ulrika that you can find here. I love her sketches! I used the silver coloured distress stain from Tim Holtz and I did like him I pulled of the lid and used my mist dropper to splash with. Otherwise I used my December kit from Noel Mignon.


1 kommentar:

Ulrika sa...

Vad läckert!! Så roligt att se min skiss tolkas!! Fina papper du använt, och vad snyggt det blev med de röda bokstäverna!!