söndag 6 januari 2013

Långe Erik på Öland

Idag är sista dagen att göra ett alster till Scrap-Perras veckoutmaning. Den här veckan hade Mia gjort en skiss som jag blev inspirerad av. Varför det dröjde till idag innan jag satte mig ner för att skapa efter den vet jag inte för i mitt huvud har jag vetat ungefär hur jag ville göra enda sen jag såg skissen.
Hade tänkt att mista, men den misten jag ville använda hade ett sånt där dutt huvud eller vad man ska kalla dem, så då blev det så här istället. Nu efteråt tycker jag det blev bra för det liknar lite löv som dansar i vinden precis som på fotot.

Today is the last day to create something after Mia's sketch at Scrap-Perra.

Skissen såg ut så här:


och min layout:


 Eftersom jag scrappat flera foton från Långe Erik skrev jag ingen journaling utan satte in det i albumet med de andra layouterna från vårt besök där.

2 kommentarer:

Mia KL sa...

Vilken fin tolkning av skissen och nu fick jag inspiration till att göra något med våra Öland bilder från i somras...

Malin/malwa sa...

Snyggt! Och grattis till decembervinsten hos Scrap-Perra! Jag såg just att den gått till dig. :)