torsdag 10 januari 2013

Svensk Scrapbooking har en cc också just nu som pågår till söndag. Idag satte jag mig ner och gjorde den här layouten till deltävling 1 där man skulle skapa efter en skiss. Min LO blev väldigt lik den jag vann med häromdagen men så ser ju skissen ut så här:

Svensk Scrapbooking is having a cc right now and I made a LO after this sketch for challenge number one. It is very similiar to that LO I won with the other day.

Bild

Jag tog fram mitt december kit från Noel Mignon och använde papper och tag från Pink Paislee. Jag älskar tags just nu och blev glad när jag såg att det kommer mycket tags nu i vår.

I used my December kit from Noel Mignon and especially papers from Pink Paislee. I just love tags now a days and I was so glad when I saw that tags are big this spring.


Inga kommentarer: