söndag 17 februari 2013

Ett påskkort

Min kompis startade en swapp grupp på FB som jag gick med i. Jag fick ett litet paket med saker i veckan och det här kortet skapade jag med sakerna. Man fick lägga till från sitt eget förråd och det var ju tur då jag råkade tänka helt fel och klippte fel i ett av de fina pappren jag fick. Ägget och text stämpeln kommer från Magnolia. Jag har målat ägget med distress pennor.

My friend started a swapp at FB and I am in it. This week I got a little package and I made this card out of some of the things in it. The stamp comes from Magnolia and I painted the egg with distress pens.



2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh vad fint och stämpeln vart jag kär i!!

KRAM

Titti sa...

Hej Cicci!
Ja lite knasigt blir det i tänket ibland. Men du fick till ett jättefint påskkort. Kram Titti