lördag 13 april 2013

En lila LO

Snart har jag gjort alla utmaningar i Youdos crop. Alla är ju så roliga så jag måste ju bara göra dem! Den här gången har jag gjort utmaning 1 som är en färgutmaning där man ska använda sig av färgerna lila, vitt och grönt. Jag var med i en swapp där jag fick massor av lila saker så nästan allt jag använt kommer från swapp paketet. Jag började med ett stort papper den här gången men mistade lite fel så jag skärde ner det till A 4 storlek.

Soon I have done all the challenges in Youdo's crop. This time I did the first challenge which was a colour challenge. You should use the colours white, purple and green.


2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Härlig mistning! Och vilket underbart foto!

pojjo sa...

Jätte läckert lo wow :D Tack för du är med och tävlar
kram Dt- johanna "pojjo"