lördag 11 maj 2013

Graduation day

Nu har jag kommit hem från Scrapträffen och är helt slut, men kul hade jag och en LO gjorde jag plus två kort. En liten utlottningsvinst vann jag också:)
Det här är layoten jag gjorde och den passar till Shimelles utmaning att skriva ett brev. Jag har skrivit ett brev till mig själv och lagt i det fina kuvertet. Det passar även till hennes utmaning att ha lite glitter på sin LO.
 Jag tog bara med två kit vad gällde papper och använde till den här layouten ett kit från Studio Calico.

Now I am home from a crop, very tired but I had a wonderful time and managed to create two cards and one LO. The LO I made fits two of Shimelle's challenges, write a letter and add some sparkle. I wrote a letter to my self in the future and put in the pocket. The photo is of me when I graduated from High School and the year gives away my age:) It should have been a fun day but I got the news that my oldest friend had died so it was a very happy and very sad day.
I used a kit from Studio Calico for this LO.



2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Den gillade jag! Clean'n'simple och snygg design. Kul att du hade roligt och grattis till vinsten. :)

Annelie sa...

Väldigt snygg LO!
Roligt att höra att ni hade det bra, då blir det förhoppningsvis en ny chans för mig i höst :-)