tisdag 14 maj 2013

Liftat Annelie

Idag har jag liftat min kompis Annelie och hennes fina chokladkort som du kan hitta här. Jag använde inte lika romantiska papper men jag tycker det blev romantiskt ändå. Eftersom det här kortet också är gjort med små bitar med papper så kommer jag tävla med det i Simon Says Stamps utmaning: A little paper. Pappren kommer från Echo park och Grattis stämpeln från K-design.

Today I have lifted my friend Annelie's beautiful chocolate card that you can find here. I haven't used as romantic papers but I still think it's romantic. Since this card also is made of small pieces of paper I am going to enter this one too in Simons Says Stamps challenge- A little paper. The patterned papers come from Echo Park.



4 kommentarer:

Candy C sa...

Cissi...your card is so sweet. I really love the cover and that precious photograph of that little girl. You've done such a beautiful job of incorporating that into a beautiful card front with die cuts, bling and dimensional roses. Very pretty! I also love the interior of your card with the surprise pockets. So cute! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Annelie sa...

Men vad roligt att du har liftat mitt kort, blev ju superfint & väldigt romantiskt!
Låset har jag köpt för länge sen, hos Altheas, vet tyvärr inte alls var man kan hitta nånstans nu.
Kram

Sandra sa...

Such a great card! Love the vintage picture and the inside is even more beautiful. What a great gift holding card! Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp and Show. Hugs, Sandra

nytt o nött sa...

Kan inte du ordna en pysselkväll någongång, där man till självkostnadspris (eller lite mer) får lära sig att göra så här fina kort? Jag fattar inte riktigt hur du gör för att det ska bli så bra. Du är superduktig! / Ica