tisdag 21 maj 2013

Min andra LO till kursen Pop Off The Page

Jag ligger lite efter i min kurs hos Studio Calico som heter Pop Off The Page 2, men här kommer min andra LO där man förutom lager skulle använda sig av Mixed Media så som att sy på sin LO, eller använda tyg eller som jag gjorde använda sig av texture paste ( struktur pasta är ungefär som gesso men mycket tjockare). Jag har grävt hej vilt bland mina SC kit och både stämplat och geggat med pastan. Jag har skrivit min journaling bak på pappret i fickan.

I am a bit behind in my class at Studio Calico that is called Pop Off The Page 2. But I have finally done my page for week two. This time we should bring in Mixed Media on our pages. You could use fabric, sewing, or like me, some kind of paint. I used a texture paste to make my white circles. I also used a lot of things from different SC kits. I have written my journaling on the back of the paper in the pocket.






Inga kommentarer: