söndag 5 maj 2013

New Bike

Idag var mannen och tjejerna iväg en stund på dagen och jag kunde inte följa med pga min onda fot som dock är mycket bättre. Då hann jag scrappa ännu mer och gjorde bla den här layouten. Jag gjorde den till ytterligare en av Echo Parks tävlingar. Den här gången skulle man ha med 10 av nånting. Jag valde 10 olika mönsterpapper som jag vävde ihop. Första gången jag försökte mig på det och det var inte så svårt. Eftersom det är så mycket mönster på layouten ville jag inte ha så mycket dekorationer. Återigen har jag använt mig av papper från Hello Summer, och dekoration från This & That.

Made another LO when my husband and daughters where away. This is also for a challenge that Echo Park has. You should use 10 of something and I used 10 different patterned papers that I woved together. Since it is so much patterns I didn't want to use that much decorations, the one I used comes from the This & That collection and the papers from the Hello Summer collection.


Inga kommentarer: