fredag 14 juni 2013

A card for a man

Hos Simon Says Stamp Challenge blog är temat den här gången transport. Jag har gjort ett manligt kort med papper och stämpel från K-design och jag använde en söt gammaldags cykel charm. Jag gjorde även mina egna blommor med hjälp av aluminium tejp, och en embossing folder och en punch. Sen målade jag på den bronsfärgade distresspainten.

At Simon Says Stamp Challenge blog the theme this time is transport. I made a card for a man and I used this fun vintage bicycle charm. I made my own flowers with the help of aluminium tape, an embossing folder, a punch and distress paint.




2 kommentarer:

Lin sa...

Beautiful, Cissi! Love all the metal accents, a great card for a man! Thanks for sharing it with us at the Simon Says Stamp challenge this week!

Jo Nevill sa...

Great vintage looking card, love your mode of transport

Thank you for joining us at Simon Says Challenge this week !