lördag 29 juni 2013

Go away rain!

Igår var jag flitig och gjorde ett kort till. Det är ett ungefär likadant kort som jag gjorde för ett tag sen, som du kan se här. Det här kortet ställer jag också upp med i Simon Says Stamp utmaning "Anything goes".  Jag fick hjälp av min dotter Ella att limma på alla genomskinnliga dew drops som jag köpt på Blomsterlandet. Visst är han söt, hunden Simon.

Yesterday I made another card very similiar to this card that I made. I am alos entering this card in Simon Says Stamp Challenge "Anything goes". I got help from my daughter Ella to glue all the clear dew drops on to the card.


2 kommentarer:

Lorraine A sa...

Gorgeous card Cissi :-) We love Simon and you have made a fabulous card using his image ,,, awww :-)

love the card you made for Maddy, am sure she will love it :-) thanks for joining in with the Maddy card drive too xx

thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
luv
Lols x x x

Mandy sa...

Oh my goodness your card is adorable Cissi, super cute and I love the little scene you've created with little Simon :0
Thanks for joining us at Simon Says Stamp
hugs
Mandy xx