torsdag 4 juli 2013

Första bidraget till Scrap-Perras sommartävling

Jag köpte ett kit som man ska använda till Scrap-Perras sommartävling. Tyvärr har jag saknat inspiration att göra nåt bidrag förrän idag. Jag valde ett litet Glitz kit och det röda pappret jag använt kommer från kitet plus snöret och charmen som var tvungna att vara med. Man skulle skapa ett alster med färgerna, röd/cerise, mörk grön, ljus rosa och vit. Så här blev mitt kort.

The store Scrap-Perras has a summer challenge and you have to buy a kit to participate. I bought a kit with papers from Glitz and this is my first contribution. In this challenge we could only use the colors white, dark pink/red, dark green, pale pink and white. We also had to use a charm and string/ribbon from our kit.



Jag har använt mig av stämplar från SimonSays Stamp och jag har stämplat med distress dynorna Victorian Velvet och Peeled Paint och Jenni Bowlins dyna Cough Syrup.

I have used stamps from Simon Says Stamp and I stamed with distress pads Victorian Velvet and Peeled Paint and Jenni Bowlins inkpad called Cough Syrup.

1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Jättesnyggt! Själv har jag också haft svårt med inspirationen till sommartävlingen - det var inte så många av utmaningarna som lockade mig, tyvärr. :/