onsdag 18 september 2013

Chokladkort till en man/pojke

Är så himla lättad idag för mitt kortkit från Simon Says Stamp har äntligen kommit efter ca 1 månad och nu vet jag varför det tog så lång tid. De hade skrivit under min adress SE och sen Great Britain and Northern Ireland. Så mitt paket har nog varit lite överallt innan det lyckades hitta rätt. Nu har jag bett dem se till att det står rätt adress när de skickar denna månads kit.

Idag har jag gjort chokladkort, var länge sen jag gjorde ett, men jag tycker de är så kul att göra! Använde ett papper med massor av ränder på ena sidan och mans figurer m.m. på andra sidan så det blev ett chokladkort till en man/pojke. Detta kommer också finnas till försäljning på Klockrikes höstmarkand. Ska förhoppningsvis hinna göra några fler, men imorgon ska jag till sjukhuset för sjukgymnastik, prover, träffa läkaren och ögonkliniken så då hinner jag inte göra nåt och sen har jag födelsedagskort att göra plus sista deltävlingen hos Hobbyworld. Puh hur ska jag hinna! Kan tyvärr inte göra nåt på kvällen för då skakar jag så dant i mina händer ( biverkningar av medicinerna) så det går inte att göra kort då.



Text stämpeln kommer från K-design, hörn dien har jag köpt hos Moas Pyssel och kommer från La La Land. Jag smetade på inca gold i färgen koppar på hörnen för att få dem se mer metalliska ut. De andra diesen kommer från My Favorite Things.

1 kommentar:

Titti sa...

Så fint chokladkort, hoppas det blir bra på höstmarknaden. Hoppas du hinner med det du ska. Kram Titti