fredag 6 september 2013

Tankar angående min "stil"

Jag har insett att jag har många olika stilar när det gäller scrapbooking, jag älskar att stämpla, kladda med färger och mister, göra CAS kort, layouter, tavlor, mixed media, ATC kort osv. Jag har också insett att det är för att jag älskar att lära mig nya saker och variera mig. När jag hörde Måns Zelmerlövs sång "Det är så här jag är" i det sista Allsång på Skansen så tyckte jag det passade in på mig när han sjöng om att han vill pröva allt i olika stilar och inte kan välja smak, att han gillar det för sån är han och han älskar det. Jag är sån jag med jag gillar att hålla på med olika stilar annars skulle jag nog tröttna i längden.
Ja så i den här bloggen får ni se alla möjliga stilar och saker för det är sån jag är.

Och så vill jag passa på att tala om att mina kort kommer finnas till försäljning på Klockrike höstmarknad i Klockrike gården den 22 sep mellan 14-17. Passa på att komma för det finns massor av olika saker där, förr om åren har de sålt must, hembakat bröd från Vedugnsbakeriet, honung, dekorations pumpor, ekologiska ägg, te, handgjorda smycken och sydda saker m.m.

Inga kommentarer: