måndag 21 oktober 2013

Skissutmaning hos En Liten Butik

Idag gjorde jag en LO till En Liten Butiks skissutmaning nu i oktober. Man skulle även använda nåt slags färgmedium på sitt alster och jag använde flera stycken. Så här ser skissen ut.



Och min LO ser ut så här. Jag använde både Inca Gold genom en mask, en turkos stämpeldyna för att göra cirklarna och turkos mist från Heidi Swapp. Bakgrundspappret är ett mönstrat papper som ser lite nerfläckat ut i sig. Var inne på En Liten Butiks blogg och insåg att en av deras DT tjejer Lina gjort en LO som liknade min väldigt mycket, men jag lovar att jag inte sett den innan jag gjorde min.




3 kommentarer:

Titti sa...

Riktigt fin Lo du gjort med snygga detaljer på. Kram Titti

Anna Ekman sa...

Så fin, det var verkligen fint med cirklarna.

Camilla sa...

Vad snygg LO med det läckra fotot!
KRAM