tisdag 15 oktober 2013

Tre julkort

Såg en video igår från Echo Park där hon gjorde tre fina och snabbtillverkade julkort med deras papper. Så jag hämtade inspiration från den videon när jag gjorde mina tre julkort för Svensk Scrapbookings utmaning nummer 3 i deras födelsedags CC. Jag använde dock papper från October Afternoon. Utmaningen gick ut på att korten skulle vara ett set där man ser att de hör ihop. Tyckte om att göra kort på det här sättet så det ska jag göra fler gånger. Bra sätt att få ihop ett antal julkort med.

I watched a video from Echo Park yesterday where they made three really nice and easy Christmas cards. I took inspiration from that video when I made my three Christmas cards for challenge number 3 in Svensk Scrapbookings Birthday CC. But I used papers from October Afternoon. The cards had to be a set that looked like it each other.





Inga kommentarer: