tisdag 10 december 2013

Ett stort chokladkort

Dagens utmaning i Adventskalendern # 9 hos En Liten Butik i Mörrum är godis. Igår visade jag ju ett chokladkort med mini chokladkakor. I dag tänkte jag visa er ett chokladkort där man får plats med en större chokladkaka. Jag har gjort kortet efter Mariannes tutorial. Det var väldigt lätt att förstå hennes tutorial fast den är på norska/engelska. Och de norska chokladkakorna är lika stora som våra så man behöver inte ändra på några mått. Jag har använt mig av papper och stämplar från Bildmålarna.

Todays challenge at En Liten Butik i Mörrum is candy. And today I will show you a chocolate card I made in which it fits a big chocolate bar. I made it after Marianne's tutorial that is both in Norweigian and English. I have used papers and stamps from Bildmålarna.

.
 



1 kommentar:

Camilla sa...

Vad fint med ett större kort!

KRAM